بزن باران
نوشته شده توسط : نازی

سلاممممممممممممم

دیشب دانشگاه بودم آخه امتحان داشتم منم که از همه جا بیخبر رفته بودم و تند تند داشتم میخوندم که یکهویی برق دانشگاه قطع شد

ازاونجایی که بچه درس خون هستیم بانور موبایل به خوندن ادامه دادیم

کمی که خوندیم بلند شدیم رفتیم دم در که دیدیم یکی از استادا پسرا رو بیرون از محوطه انداخته دخترا هم تو حالا هی پسرا سعی میکنن بیان تو که این استاده با عبا میپره جلوشونو نمیذاره معرکه ایی شده بود ماهام اینور زده بودیم زیر خنده

بابچه ها خداحافظی کردم که برم همین موقع محمود زنگ زد پرسید کجایی؟ گفتم دانشگاه

گفت: داره بارون میاد................. گفتم: اره زیربارونم

گفت: بپوشن سرما نخوری........قبول کردم ...خداحافظی کردیم

چنددقیقه بعدبازم زنگ زد که کجایی میام دنبالت گفتم هنوز همونجام

گفت الان میام دنبالت

اومد دنبالم توماشین باهم شکلات کاکائوی خوردیم منو برد رسوند خونه دم در پیاده ام کرد

اکثرا که بارون میاد ماباهم میریم بیرون هردوتامون بارونو دوست داریم

 

بخاطر قطع برق امتحانم امروز برگزار شد که خیلی خوب دادم...بخاطر مشکلاتم اصلا کلاس نرفته بودم باورم نمیشد تو یکروز خوندن اینقدر خوب بدم اما این فقط یکیش بود





:: بازدید از این مطلب : 700
|
امتیاز مطلب : 587
|
تعداد امتیازدهندگان : 187
|
مجموع امتیاز : 187
تاریخ انتشار : 6 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
rahi در تاریخ : 1389/10/17/5 - - گفته است :
salam azize mehrabon
mamnon ke omadi
vali man chon konkor daraM nemitonam ziaD biam net
bazam pisham bia
be mahmode aziz ham salam bereson
boooos

/weblog/file/img/m.jpg
alireza در تاریخ : 1389/10/8/3 - - گفته است :
سلام مرسی که اومدی راستی من لینکت کردم اگه دوست داشتی منولینک کن

/weblog/file/img/m.jpg
tarlan در تاریخ : 1389/10/8/3 - - گفته است :
salam nazi jon mozoe jalebi dashti be ma ham sar bezan in chann vagh saiat sangin shode dige

/weblog/file/img/m.jpg
حامد در تاریخ : 1389/10/7/2 - - گفته است :
سلام نازی چرا دیگه به من سر نمیزنی؟بیا وبلاگم آخرین پست رو بخون به کمکت نیاز دارم یادت نره هااا به آقا محمود هم سلام برسون
پاسخ:سلام ببخشید کمی گرفتاربودم حتما سرمیزنم

/weblog/file/img/m.jpg
alireza در تاریخ : 1389/10/7/2 - - گفته است :
سلام وب قشنگی داری خوشحال میشم به منم سربزنی
پاسخ:حتما


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: